Post COVID-19 Physical Education ¿Evolution or drift?

Authors

  • Bienvenido Martínez Egea

DOI:

https://doi.org/10.46661/socioldeporte.5010

Keywords:

Educación Física, Confinamiento, COVID-19

Abstract

This article is part of the discussion section "Sport and COVID-19" of Volume 1, Number 1, of Sports Sociology (SD).

Downloads

Download data is not yet available.

References

Bourdieu, Pierre. 1992. “How can one be a sports fan?”. En During (Ed.), The cultural studies reader, pp. 339-356. Londres: Routledge.

Brohm, Jean-Marie. 1982. Sociología política del deporte. México D.C.: Fondo de Cultura Económico.

García, Manuel; Puig, Nuria y Lagardera, Francisco. 1998. Sociología del Deporte. Madrid: Alianza Editorial.

Sánchez-Sánchez, Raúl y Moscoso-Sánchez, David. 2015. “How can one be a sports fan?» La contribución de Pierre Bourdieu al estudio social del deporte”. Empiria. Revista de Metodología de Ciencias Sociales, 30, 161-180.

Portada Volumen 1, Número 1, Sociología del Deporte (SD)

Published

2020-07-20

How to Cite

Bienvenido Martínez Egea. (2020). Post COVID-19 Physical Education ¿Evolution or drift?. Sociología Del Deporte, 1(1), 45–48. https://doi.org/10.46661/socioldeporte.5010